Hdfc Forex Kort Ikke Arbeider


HDFC Forex Card USA Ingen refusjon siden de siste 40 dagene av transaksjonen Jeg bruker HDFC Forex-kort siden siste 3 måneder. Dette er et bedriftskort gitt av arbeidsgiveren min. Transaksjonsdetaljer: 22. august 2010 svarte hotellresepsjonen kortet for å gjøre en transaksjon for 850, men transaksjonen mislyktes. så de swiped kortet igjen, denne gangen var det vellykket. Når jeg sjekket korterklæringen min neste dag, viste jeg meg 2 debettransaksjoner txn på 850. Jeg kontaktet umiddelbart hotellets resepsjon. De sa i deres system bare 1 txn er vellykket og andre er slettet. De ga min trykte kopi til det samme. De fortalte meg at det er opp til banken min nå. Neste dag kontaktet jeg HDFC Bank på India nr. (Som de ikke har USA-nr.). De ga meg en klage nr. og med en forsikring om at de vil se på saken. Par dager senere kontaktet jeg banken igjen, denne gangen fortalte de meg at 039refund kommer i 35 dager039. Dette er veldig frustrerende. De spurte meg også om å fremlegge dokumenter som sier at txn ble kansellert. Jeg fikk dokumentene skannet og sendt dem på e-post. De reagerte meg igjen at de ikke kan refundere på vegne av disse dokumentene, og vil refundere først etter 35 dager. Jeg ventet på 35 dagers periode. Nå er det mer enn 40 dager. Det er ingen refusjon ennå. Jeg har sendt dem i går, og de har sluttet å svare på mine e-poster også. Jeg vil anbefale å ikke bruke dette HDFC Forex-kortet. Selv om du har, ikke bruk den. Er det noen seniorbankperson som ser på det. Hvis ja, vær så snill å svare. Takk-kapel pandey Dårlig kundeservice og fortsatt tilbakebetaling Vi tilbyr Legal Forex Trading Platform i India i samsvar med RBI-regelen (FEMA). Vårt produkt er PREMIUM SECURITY INVESTMENT - Dette produktet er spesielt utviklet for indiske kunder (Se PPT-fil for ytterligere detaljer eller kontakt oss). Dette er for investering formålslampe ikke en margin handel. Vi tilbyr også daglige signaler som gir deg 50 pips til 100 pips mini. hver dag. For kontoåpning og andre detaljer, vennligst kontakt: Kishor Patra - 9819034273 Sachin - 9960107995 Kishor Patra 9819034273 Dårlig kundeservice og fortsatt tilbakebetaling Vi trenger noen ytterligere detaljer fra deg for å kunne undersøke denne klagen ytterligere. Be om å skrive inn til oss på talktoushdfcbank med ditt forex-kortnummer og kontaktinformasjon, samt referanse-ID TTU00061716072010. En bankrepresentant skal kontakte deg så snart vi mottar denne informasjonen. Hilsen, Kundeservice, HDFC Bank Dårlig kundeservice og fortsatt tilbakebetaling Hei Jeg prøvde å kjøpe noen varer på Walmart ved hjelp av Forex Card utstedt av HDFC Bank, Pune, India. Ecom var aktiv, og jeg trodde transaksjonen var vellykket, men om 2 minutter mottok jeg en post som transaksjonen ble nektet. Gr8 .. Så nå sjekket jeg kontoen, pengene blir debitert fra Forex-kort (290 Apprx) og Walmart sier at det ikke er belastet bare autorisasjon er tatt. De sier at du kontakter din Finansinstitusjon for å sjekke når autorisasjonsloven utløper. Det er datoen, pengene blir kreditert tilbake til Forex-kortet. Da jeg spores dette med Walmart ga de en komplett prosess med hensyn til transaksjon og hvordan det virker som godkjenning hold konsepter og alle .. Nå har det vært mer enn 3 dager, alle arbeider, la meg nevne det, For alle spørsmålene fremover, mottar jeg ikke bra svar (hva jeg får er Ring telefonbank i INDIA, de har ikke engang USA-nei) jeg vet ikke det minste det er hva jeg fikk for Forex, for utløpet av Hold i vanlig tilfelle. Alt det jeg spurte er når autorisasjonslaget utløper, det suger virkelig. Stor tid. Jeg trenger noe svar på det og venter fortsatt på omvendelse av den ikke-sanne autorisasjonsgruppen. Det er bra at jeg har litt ekstra til overs, men hvis noen trenger penger, vil han være død når disse menneskene svarer og reverserer beløpet. Brukerregistrering Bruker Login Bruker Facebook LoginHDFC Forex Card USA HDFC Forex Card Transaction Issue Jeg brukte Forex Card til å trekke money800 dollar fra Chase ATM på omtrent 7.02 pm. ATM viste at det ikke kunne dispensere penger, og det var en feil. Jeg prøvde å trekke tilbake penger enda en gang, og det sa at jeg ikke hadde tilstrekkelig balanse. Jeg gikk tilbake og fant at saldoen min ble trukket, men jeg fikk ingen penger. Min konto var trukket med 800 dollar. Jeg har fortsatt kvitteringene som viser feilen på ATM-maskinen. Jeg har ikke mye penger på meg, jeg ber deg om å se på denne saken raskt. Jeg vedlegger begge mine kvitteringer fra min første og andre transaksjon. Jeg er ikke i stand til å ta ut penger med Forex-kort. Jeg er Karthick D. Jeg har kommet til OR, USA i 2 måneders prosjektarbeid. Jeg bruker et HDFC forex-kort for transaksjonene her. Men da jeg prøvde å trekke penger på 400 (som 100 4 ganger jeg trekker pengene) fra atm, ble transaksjonen mislyktes, men den debiterte beløpet fra kontoen min og har fortsatt ikke reversert trekkingen. Ta gjerne nødvendige tiltak for å kreditere pengene mine tilbake. Takk, Karthick D Ikke i stand til å gjøre online-transaksjon Jeg er ikke i stand til å gjøre onlone transaksjon med forhåndsbetalt corporate forex-kort. Hver gang det kommer, gikk transaksjonen fra utsteder. Se på dette problemet ASAP. 300 pund mangler fra forhåndsbetalt forex kort 300 pund mangler fra mitt forex-kort den 20. februar 2016, på grunn av to svake transaksjoner. Siden da jeg jager HDFC personer, men fortsatt ikke mottar noen riktig respons fra dem. Vennligst svar på tamal. karmakarlive eller registrert kognisjons-ID. VEDLAGT SERVICE Jeg har brukt min ForexCard på 3 forskjellige steder på en dag, den totale transaksjonsverdien er 30.35USD. Beløpet debiteres fra kontoen min på samme tid. Nå fant jeg ut at de samme 3 transaksjonene gjentas i kontoen min og igjen 30,35 debiteres fra kontoen. Dette er en verste tjeneste jeg har aldri møtt med noen andre bankfolk. I forrige uke fikk jeg vite at det er 89 USD som mangler i avsluttende saldo, jeg har hevdet en klage på dette problemet, men ikke banken har ikke løst dette problemet. Helt jeg fikk 2 problemer i 10 dager, det totale beløpet jeg mistet er 119,35. WORLD039s VERSTE BANKINGSTJENESTE FOR FOREX. Hilsen: Venkatesh. Myakala Denver, CO UnitedStates. Forferdelig service Jeg har et forex-kort, jeg har mistet PIN-nummeret mitt. Derfor sendte jeg avdelingen en epost. Ingen handling og ingen svar. Jeg ringte kontakt senteret og assisterende visste ikke noe om det. Hun holdt meg på vent etter hvert halve minutt med selv å informere meg, og etter å ha lagt meg på en lang ventetid, sluttet hun telefonen. Veldig skuffende og frustrerende. Fryktelig service. Jeg har fortsatt ikke en løsning på spørringen min feilaktige debet i HDFC Forex-kort Min sønn er i USA. Han brukte HDFC forex-kort i New Jersey, New York etc da han reiste. Det var to debet i to forskjellige butikker. Det var omtrent 150 som han ikke handlet. Dette ble brakt til høring av HdFc bank, Nungambakkam-grenen, Chennai 600034 den 6. januar 2016. Men de kunne ikke løse, selv om det er mer enn 6 uker. Kortholderen er Saral Prathap Srinivasan. V. Srinivasan Kan ikke logge inn på HDFC Forexplus Jeg er i Tyskland nå, har HDFC BANK039s Froexplus forhåndsbetalt kort, jeg har fått en epost som sier at kortet mitt er lastet med litt beløp, hvem jeg prøvde å logge inn for å sjekke det samme jeg ikke kan logge inn og da jeg prøvde å registrere kortet for å generere IPIN, blir det ikke registrert, vennligst hjelp. Hilsen Manoj Kumar. verste kundeservice Jeg har swiped mitt Forex-kort på trikkestasjon for å bestille månedlig pass. men transaksjonen ble kansellert på grunn av en eller annen grunn, og 87 ble trukket fra kortet mitt. Jeg jager HDFC forex kundeservice for å returnere beløpet siden 1 måned. Fortsatt ikke å få noe. HDFC Forex Card Transaction Issue Jeg bærer HDFc forex-kort og jeg er for tiden i USA. Jeg trenger desperat din svært presserende hjelp. Jeg prøvde å trekke penger her i USA fra KeyBank039s minibank. Jeg prøvde 4 transaksjoner med forskjellig beløp, men alle mislyktes. Dessverre har penger (2108) blitt trukket fra kontoen min, og det er veldig vanskelig nå for meg å overleve her i USA uten de pengene. Jeg ber deg omgående å undersøke denne saken. Registrert klage nummer med HDFC bank er Verste kundeservice Jeg prøvde å trekke 200 euro fra HDFC forex-kortet og maskinen gjorde ikke avtale pengene. Men pengene har blitt trukket fra kontoen min. Jeg ringte HDFC kundeservice i India og registrerte klagen. Jeg har ringt dem mer enn 10 ganger etter det og de fortsatte å si at vi vil sette pengene tilbake på kontoen din etter 10 dager, 1 uke og til slutt tok jeg bort 2 måneder og ventet på at de skulle svare. Hittil ingen kommunikasjon fra deres side. Den verste delen er at de setter deg på vent i 20 minutter når du ringer dem og du ender med å bruke 3 til 4 euro hver gang du ringer dem. Jeg er clueless om hva som må gjøres og hvordan jeg kan få pengene mine tilbake. Verste bankservice Jeg er for tiden i Norge og trenger å vite transaksjonen min fordi jeg ikke kan logge inn på nettbank. Jeg prøvde mange ganger å ringe kundeservice, men som vanlig svarer de ikke. Blondy Morons. Jeg anbefaler aldri å gå med en slik bisarre tjeneste. Kan ikke chase forex-passord. Jeg har glemt mitt Forex multicurrency-kort, Internett-passord. Jeg prøvde å regenerere passordet gjennom online, men det genererer ikke, og det gjennomgår ingen feil, og det er bare forfriskende siden. Vennligst hjelp meg på dette ASAP. Mitt kortnummer. 4726430002621047 Mobilnummer. 971 565701939. e-post. ravi. sankar14gmail Kan ikke logge inn på min Forex-konto Jeg kan ikke logge inn på kontoen min. Jeg er i USA akkurat nå og trenger å bruke kortet mitt med det samme. Alle mine transaksjoner blir nektet når jeg vet at jeg har balanse i min forex-konto. Trenger umiddelbar oppløsning. Min epost id: ambicasanjayangmail HDFC Forex Card - Forferdelig opplevelse. Jeg hadde en fryktelig opplevelse med HDFC Forex Card. Jeg var på besøk i London i fjor, og laget et kjøp som 17.90 fra Golfonline. Pengene ble trukket fra min kortkonto, men leverandøren rapporterte ikke kvittering på grunn av bankens avslag. Jeg snakket med min abranch i India og ble fortalt å vente på en dag, og transaksjonen vil bli reversert og penger vil være tilbake på kontoen min. Jeg ventet, men ingenting skjedde. Jeg klaget til kundeservice av HDFC Bank og fikk et ref-nummer. Siden jeg skulle komme tilbake til India kort tid etter, fullførte jeg betalingen ved hjelp av et relative039s kort. Etter at jeg kom tilbake til India, hadde jeg stadig å ta opp saken. Det har vært en kjede med e-post, mye forsikring fra banken, men ingenting skjedde. Til slutt fortalte grenen meg at den aktuelle debatten har besvart at transaksjonen er fullført og penger betalt til leverandøren. Når jeg krevde bevis, viste bankleder meg e-posten og til min overraskelse var det en transaksjon av noen koreanske for en annen leverandør. Avdelingslederen nektet å overlevere kopien av Verste kundeservice Jeg har et Forex-kort. de trukket 17 innen 1 måned. på å ringe kundeservice er det ikke noe riktig svar fra Supriya og Sujatha som jeg snakket med. det var mer enn 2 timer min varighet og før samtalen startet, fortalte jeg dem at jeg ringer fra utlandet. men de ga meg ikke en oppdatering og prøvde å trekke anropet og anropet ble frakoblet to ganger. Allerede har de trukket 17 og likevel vil de ha meg til å kaste bort mer penger i å ringe HDFC kundeservice. Vil jeg få en oppdatering fra HDFC eller pengene er borte for alltid. Verste kundeservice Jeg har et Forex-kort. de trukket 17 innen 1 måned. på å ringe kundeservice er det ikke noe riktig svar fra Supriya og Sujatha som jeg snakket med. det var mer enn 2 timer min varighet og før samtalen startet, fortalte jeg dem at jeg ringer fra utlandet. men de ga meg ikke en oppdatering og prøvde å trekke anropet og anropet ble frakoblet to ganger. Allerede har de trukket 17 og likevel vil de ha meg til å kaste bort mer penger i å ringe HDFC kundeservice. Vil jeg få en oppdatering fra HDFC eller pengene er borte for alltid. HDFC Forex Card Transaction Issue Jeg prøvde å trekke USD 800 fra Philadelphia Airport den 6. desember da minibanken ble sittende fast mens behandlingen ble behandlet og kontanter ikke ble dispensert. Imidlertid viste min online konto en debet på USD 800. Jeg ringte opp Bank of America (ATM) og de startet på nytt ATM-grunnlaget stedet vi oppgav, men ba meg om å snakke med banken og registrerte klagen. Jeg ringte opp HDFC bank kundeservice og registrerte en klage. Det har ikke vært noen reversering av beløpet. Can039t Logg inn på Forex-kontoen min online Jeg kan synes å logge på Forex-kontoen min på nettet. Jeg har ikke glemt brukernavnet eller passordet mitt. Hver gang jeg prøver å logge inn, har jeg bare vunnet039t svare på å gå til min kontoside. Jeg er usikker på hva jeg skal gjøre og ønsker å sjekke kontoen min på nettet. Vennligst hjelp ASAP. Takk, Sanjana Det ble lagt merke til at 2 falsk transaksjon ble gjort på mitt Forex-kort, og plasseringen av denne transaksjonen er mer enn 700 miles fra hvor jeg bor, den ble gjort en gang i midnatt. Jeg har mitt Forex-kort (XXXXXXXXXX) med meg, det er ikke stjålet eller tapt. Jeg har lagt inn en klage med HDFC-kortlag og mitt kort er blokkert. Klagernummer for hver transaksjon er. FPQ 9170 FPQ 9171 Hvorfor de trenger 30 dager til å svare på min klage Jeg er i et merkelig land med dette som min eneste tilgjengelige kort. Fornyelse av Forex Card Hei, jeg har mistet mitt Forex-kort og lagt inn en forespørsel om nytt Forex-kort den 4. juli. Jeg fortsatte å vente på å få nytt kort til 15. juli (Per prosesskort må utstedes på 7 virkedager). Etter hvert som jeg har mottatt kortet i 7 virkedager, så var jeg klaget 15. juli, klokka nummeret er MUMC0714175111. Nå Cust. Representant sier at å ha svar på min klage også, jeg må vente på 7 virkedager. Jeg fortsatte å ha lang samtale på call center, men det er veldig veldig patetisk respons på dette. Jeg er i Sverige og venter på dette kortet siden nesten sist 2 uke. Jeg trenger deg til å ta opp dette problemet ASAP. Takk og hilsen - Nilesh Bhimani Passport Number K5416572 CustID: 37398779 Kan ikke bruke HDFC forex-kort i USA. Jeg har fått et forex-kort fra HDFC før jeg kom til USA på 11.nde. Men jeg kunne ikke lenger bruke mitt Forex-kort her som det står nektet hver gang jeg bruker det. Jeg kunne bare bruke den i de første to dagene. Jeg er en oppmerksom ansatt, og vær så snill å behandle dette på forhånd. Forhåndsbetalt forex kort slutter med 5911 Vennligst kontakt meg på sasghosh20gmail Takk Saswati Ghosh Del dette nettstedet med andre Nylig oppdatert Klager amarujala - ikke mottatt gave Jeg er faste kunder amarujala alambagh, Lucknow men min. Ola Cabs - Lading Den 7 mars 2017 booket jeg ikke Ola cab på 4 i. HSC BOARD MAHARASHTRA - Tidsskrift Bare en enkelt dagers gap oh, ferie er gitt for matte. AKTU - Resultat Sir Jeg er ujjval pratap singh, b. tech 1St år College. Brukerregistrering En bekreftelses e-post ble sendt til. For å bekrefte kontoen din, vennligst klikk på linken i meldingen. Hvis du ikke ser e-postadressen i innboksen din, kan du sjekke boksen Spam. Brukerinnlogging Ikke medlem av klageforum Registrer nå. Laster Vennligst vent. Ditt passord har blitt sendt til den angitte e-postadressen. Logg inn Bruker Facebook LoginHDFC Bank mdash Forex-kort ikke jobbet og hdfc bank tilbød ingen hjelp, kortnummer: 4726430004210856 Min kone var uten penger på fremmed land som vi stolte på Hdfc bank forex-kort Hdfc bank forex-kort er et veldig dyrt valutakort Og hvordan mye av smerte det si om et forhåndsbetalt forex-kort ikke fungerer utenlands. Skam på dårlige og upålitelige tjenester av Hdfc Bank stoler aldri på HFD-forex-kort og deres dårlige nettverk. - Vi har til og med forsøkt å bytte forex-pin og prøvd på nytt, men det virker ikke - min ektefelle sarika ahuja (Innehaver av forex-kort) hdfc cust id 23394547 kalt opp ahsaan quereshi som ikke har gitt noen hjelp og opptrådt veldig uansvarlig og har ikke hjulpet på problemet vårt til tross for å ringe hjem flere ganger på internasjonal samtale Hdfc bank og ehsan quereshi har oppført seg uansvarlig og forårsaker all stress og trakassering som min kone kjemper for forex i Europa Hdfc forex har ikke gjort noen forsøk på å levere forex som atm kjører ikke og ingen tilbud om å hjelpe oss og til tross for å vite vårt problem - ehsan quereshi. (Bas-tard) velger ikke internasjonale samtaler Klagerstatus 21. november 2016 Kundesupport fra HDFC Bank er varslet om den meldte klagen. Vi har svart på kortholder på hennes registrerte epost-id ref ref. 038-242-179. Du kan be henne om å svare på oss med nødvendige opplysninger for å ta opp saken med bekymret team. Alternativt kan hun også ringe til vårt gratisnummer: HDFC Bank tilbyr enkel tilgang til HDFC Bank PhoneBanking-tjenester gjennom internasjonale gratisnumre i 32 land som beskrevet nedenfor. Australia, Belgia, Canada, Danmark, Frankrike, Storbritannia, Tyskland, Hong Kong, Nederland, Italia, Japan, Sør-Korea, Malaysia, Norge, New Zealand, Østerrike, Portugal, Sør-Afrika, Spania, Sverige, Sveits, Thailand - 80080077444 , Tsjekkia 800090155, Monaco 80093312, Polen 008001124694, Saudi Arabia 8008142094, UAE 8000185252, USA 18445796441, Bahrain 80004980, Hellas 0080016122061284, Singapore 8001013301, Kroatia 0800222990 For å vite spesifikke detaljer som begrensninger, dekning osv. - Fortsett HDFC Bank Kundehjelp Oppdatert av chat2amit. 23. november 2016 Jeg leste dine mags for sent, for øyeblikket ser jeg etter fullstendig reversering av forexbeløpskort i samme rate som jeg kjøpte euroen. Ellers vil jeg aldri ta forex-tjenester fra Hdfc noen gang i livet, og vil fortsette å publisere dårlige anmeldelser mot Hdfc hele mitt liv. Som vi møtte mange problemer på grunn av Hdfc forex kort problem. Forex-kort fra Hdfc ble aldri brukt. HDFC Forex-kort mdash Ingen refusjon siden de siste 40 dagene av transaksjonen Jeg bruker HDFC Forex-kort siden de siste 3 månedene. Dette er et bedriftskort gitt av arbeidsgiveren min. Transaksjonsdetaljer: 22. august 2010 svarte hotellresepsjonen kortet for å gjøre en transaksjon for 850, men transaksjonen mislyktes. så de swiped kortet igjen, denne gangen var det vellykket. Når jeg sjekket korterklæringen min neste dag, viste jeg meg 2 debettransaksjoner txn på 850. Jeg kontaktet umiddelbart hotellets resepsjon. De sa i deres system bare 1 txn er vellykket og andre er slettet. De ga min trykte kopi til det samme. De fortalte meg at det er opp til banken min nå. Neste dag kontaktet jeg HDFC Bank på India nr. (Som de ikke har USA-nr.). De ga meg en klage nr. og med en forsikring om at de vil se på saken. Par dager senere kontaktet jeg banken igjen, denne gangen fortalte de meg at 039refund kommer i 35 dager039. Dette er veldig frustrerende. De spurte meg også om å fremlegge dokumenter som sier at txn ble kansellert. Jeg fikk dokumentene skannet og sendt dem på e-post. De reagerte meg igjen at de ikke kan refundere på vegne av disse dokumentene, og vil refundere først etter 35 dager. Jeg ventet på 35 dagers periode. Nå er det mer enn 40 dager. Det er ingen refusjon ennå. Jeg har sendt dem i går, og de har sluttet å svare på mine e-poster også. Jeg vil anbefale å ikke bruke dette HDFC Forex-kortet. Selv om du har, ikke bruk den. Er det noen seniorbankperson som ser på det. Hvis ja, vær så snill å svare. Takk-kapel pandey

Comments